Klik di sini untuk kembali ke halaman hadapan http://rosmah.blogspot.com

Sunday, July 31, 2005

Gunung Tahan 2001


Wei..jumpa lagi.
Aku nak citer sket. sblm aku masuk pkpg, aku nie aktif dgn scout. selalu ler pi sana, pi sini. paling best, aku pi gunung tahan. pengalamannya...toksahlah nak cakap. ada manis, ada pahit..hehehe..sampai kuku kaki aku pun tercabut. kami berjaya naik dan turun dlm masa 7 hari 6 malam..penat tul..tapi..permandangannya memang cantik giler. kami pi 9 org jerk.
Dari kiri gambaq : abd razak (ajax), ramli, aku(rosmah), noranita(ita), annuar(nuar), akmal nizam(nizam), ani josfina(ani), rosmi dan azman(man).
inilah team yg selalu pi hiking. disebabkan aku suka hiking (tahan, ledang, belumut, tempurung,jamboree dll)..bila aku stop sumer tu..kini badan ku bertambah berat coz bila dah masuk pkpg ni, semuanya stop....geng pun ramai yg masuk U. susahnyer nak turunkan badan.ihik..ihik... uat kawan2 tahan....simpan kenangan bersama..bukan senang nak panjat gunung tu..kalau ada lif kan senang kan? wuahaha:)

0 comments: