Klik di sini untuk kembali ke halaman hadapan http://rosmah.blogspot.com

Saturday, August 13, 2005

5 Sains 1993

Berdiri dari Kiri :
Nazim, Samsul, Shahrizan, Osman, Mahathir(Meninggal dunia), Rahim, Norjihan, Kamaruzaman, Ahzli, Izwan, Khairul Azhar, Mohd Puzi, Edanistafa, Suhairi, Sezali, Salehuddin.
Duduk dari kiri :
Norazilah, Zulilah, Rohana, Nurhamimah, Diniha, Zainab, Pn Rosita, Suhana, Iswani, Roslia, Norlela, Norhazlina, Rosmah.
Sumer jadi orang. Sumer masuk U & itm, aku jerk tertinggal masuk maktab coz bapak aku tak bagi daftar masa aku dapat itm amik dip sains. Bapak aku kata, pompuan tok sah belajar tinggi coz nanti duk dapur gak akhirnya. masa tu aku rasa penat jerih aku study macam sia2 jerrr...baik aku masuk sastera awal2... aku dgn terpaksa daftar masuk maktab perguruan kat kuala terengganu. aku bg laluan kat adik aku yang keluarga jangka akan dapat utm. adik aku masuk utm masa aku dok maktab. aku kluarga susah. kena mengalah kat adik. Kini, aku dah setaraf dengan depa sumer..aku akhirnya bergelar jugak mahasiswa. boleh bagi duit lebih sikit kat mak abah bila kuar nanti berbanding jadi cikgu sk rendah. 10% gaji sek men lebih besar dr 10% gaji sek rendah. 10% tu aku khas utk mak abah aku. mintak berkati hidup aku. itu jer yg mampu aku bagi.

0 comments: