Ad Code

Responsive Advertisement

Konvokasyen UPSI Ke-8 Putrajaya


* Aku gembira kerana akhirnya aku berjaya menamatkan pengajian IT aku tanpa ada sangkut. oklah kedua atas. nak kejar first class...terkencet eden dibuatnya!
* Aku gembira kerana saat itu suami ku ada di sisi menyokong dan bersama berkongsi kegembiraan.
* Aku gembira juga sebab, bila aku keluar dari dewan konvo, suami ku menghadiahkan aku sejambak bunga ros merah hidup. Best nyerrrr!
* Aku gembira lepas tu sebab tiba-tiba bersusun lecturer bertemu dengan aku untuk bersalam dan mengucapkan tahniah! terharu aku dibuatnya. seharusnya aku yang pergi mencari mereka untuk mengucapkan terima kasih di atas ilmu yg telah dicurahkan selama ini. Terima kasih pn norzuraidah, pn azniah, cik amily shafila, pn mashitoh, cik bakreza, en sulaiman sarkawi. terima kasih. hinggakan tak sempat aku bergambar bersama dgn mereka kerana hampir maghrib ketika itu, lecturer aku nak balik upsi saat itu.
* Aku SEDIH kerana ibu bapa ku tidak dapat hadir waktu itu. abah tak sihat...so mak pulak kalau abah tak ikut, mak pun tak ikut.... yang lain tak ikut katanya bussy! tak pelah. sekurang2nya suami tercinta aku ada.

Post a Comment

0 Comments