Ad Code

Responsive Advertisement

Pertandingan Silat Peringkat Negeri

Pada 18-20 Julai yg lalu sek aku jadi tuan rumah
pertandingan Silat peringkat negeri johor.
Meriah gak...satu team=satu kump muzik...
paling best tengok budak kecik bersilat. dengan riak muka dia berkerut geram!! best!!
guru-guru sek aku bergilir bertugas di bhg urusetia dan pendaftaran.
Tahniah kepada pemenang...
Tetiba aku terpandang member sekampung.
tak sempat ambik gambar coz dia jadi salah seorang hakim...
serius giler...Johari anak ustaz Shuhadak.
Ustaz sek agama aku di FELDA Air Tawar Satu.
abg Joe nie tua setahun jek dr aku.
maybe dia jadi cikgu juga kot!!
Syabas abg Joe. dulu jadi ketua silat kat sek men aku. la nie jadi hakim peringkat negeri plak tu..entah2 pgkt kebangsaan pun pernah jadi hakim gak!! marvelous!!

Post a Comment

0 Comments