Klik di sini untuk kembali ke halaman hadapan http://rosmah.blogspot.com

Saturday, August 09, 2008

Menteri Pelajaran Datang Sekolah Aku 15 Ogos 2008

Macam-macam nak kena buat bila menteri yg nak dtg sekolah.
Katanya Dato, Hishamuddin Tun Husein Onn confirm dtg....
org PPD, org JPN turun sek aku..'masak' kami dibuatnya.
13 Ogos raptai. 15 Ogos dijangka datang.
Bayangkan dari jam 10 pagi sampai jam 3 petang aku membuat
backdrop pentas, kad jemputan dan buku program ni.
Lama aku tak mengadap komputer lama-lama.
last masa buat montaj pelancaran laman web sek.
Tetiba jerk bahu sakit sangat.
Sebenarnya Rosli dgn Fairdaus kena buat. tapi depa tak mahir photoshop.
tapi takpe lah...aku tolong member lagipun aku bhg buku program kena uat design latar gak. so, kad jemputan dgn backdrop pun dibuat sama design dgn buku program. seragam katanya.
tapi aku puashati coz hasilnya cantik dan dipersetujui oleh PPD n JPN.


Bawah ni Backdrop pentas.


Bawah nie kad jemputan bhg depan


Bawah nie kad jemputan bhg dalam


Bawah nie kulit Buku Program / Flyer


Bawah nie plak bhg dlm Buku Program/Flyer


Macam-macam nak kena buat bila menteri yg nak dtg sekolah. hari jumaat tu plak kena pakai baju purple. punyalah susah husband aku nak cari baju melayu warna purple. macamana pun dia nak jugak cari baju purple. mana kedai kat BP jual baju melayu yg dah siap!!!ish! ish!

0 comments: