Klik di sini untuk kembali ke halaman hadapan http://rosmah.blogspot.com

Sunday, October 25, 2009

Cucur Udang vs Cucur Badak

Aku amik dari facebook ex-classmate masa aku 4&5 science 92/93 - shahrizan burhanudin
Di suatu pagi,sorang mamat ni pegi la beli kuih kat sorang makcik ni. Dia tengok semua cucur udang makcik ni jual takde pun udang ditengah-tengah cucur tersebut...lalu si mamat ni pun tanye....


Mamat : Makcik,apasal semua cucur udang makcik takde udang? Bukan ke selalunyer orang jual ada udang kat tengah cucur tu.

cucur udang orang lain... bukan makcik ni punya...

Dengan muke selambernyer. ..makcik tersebut menjawab...

Makcik : Eh,makcik tengok orang jual cucur badak takde pun diorang letak badak..so,makcik pun takde la nak letak udang...

Mamat : *&^^%&*&^%$#%&%







cucur badak... Ada nampak badak????

0 comments: