Klik di sini untuk kembali ke halaman hadapan http://rosmah.blogspot.com

Tuesday, October 14, 2008

14 Oktober 2008 Hari Ini Dalam Sejarah

Kan aku pernah upload berita 22 pelajar SMKDSE, Batu Pahat menduduki PMR di wad hospital Batu Pahat. Kesian aku tengok diaorg...jawab satu baris karangan...muntah....rehat....jawab lagi...muntah...
meleleh jugak air mata aku tengok dari pintu wad.

Guru boleh tengok dr luar her...coz pengawas jaga PMR masih bertugas.
Ada yang masuk 7 botol air, 8 botol air malahan 10 botol air pun ada...
sedey...sedey....


Ini Faiq, aku ajar dia Maths...kesian...dah hari ke 4 dalam wad dan hari kedua exam PMR..."Hai Faiq..hero bola baling pun boleh kalah dengan nyamuk !!"....senyum jek bila aku cakap camtu kat dia...
Haa.. ini pulak Ali Zaki, aku ajar Maths gak..."Hai Ali...jaguh bola sepak pun kalah dgn nyamuk!!"Masa aku dtg, depa baru abis jawab kertas 2 karangan BM.Ali nie siap peluk buku utk dibaca. tapi empunya badan dah tak larat...semua (22 org) tersadai..budak2 RK pulak tu...mcmna result sekolah nanti yek??By the way.....cikgu doakan kalian dapat result yg baik. tahniah sebab hari ke-3 ada yg dah boleh keluar wad. dah sihat...amin..

0 comments: