Klik di sini untuk kembali ke halaman hadapan http://rosmah.blogspot.com

Thursday, May 11, 2006

Taman Mini Rosmah


Ini sebahagian pokok yg aku dah tanam. dah 2 tahun kami menginap rumah ini sejak ogos 2004. rumah ni suami aku beli.. dia beli main-main masa dia bujang tahun 2000. kalau ada rezeki..aku pun nak beli umah satu agar lebih selesa dah senang nak buat kenduri kendara doa selamat. Kat depan umah aku lum ada pokok yg menjadi..baru tahap kedua. tahun depan aku akan tunjukkan perkembangan taman aku ni. kami tengah nak cari pejalan kaki (batu) bentuk tapak kaki. tapi tak jumpa2... kena tempah kot! sejuk sikit umah aku bila ada kehijauan mcm nie.

0 comments: