Ad Code

Responsive Advertisement

Tetiba teringat Pembentangan Tesis di Putrajaya

Di bawah nie sebahagian aturcara sepanjang sesi pembentangan. Tesis masa buat degree in IT, UPSI . Aku buat tesis Tahap Penggunaan Laman Web di kalangan mahasiswa buta. jangan tak percaya, org buta lagi pakar bab guna komputer. seronok buat tesis nie.

Aku dapat A utk tesis ini.

Pensyarah cadangkan nama utk present kat seminar kebangsaan di Putrajaya. Tajuk tesis aku di terima utk dibentang. Sukanya aku.

Utk menghormati pensyarah aku, aku letak nama dia sekali sebab dia yg banyak memberi bimbingan sepanjang uat tesis ini.

Berdebar mulanya bila present depan profesor, doktor2, pensyarah2 universiti seluruh malaysia. mula2 berdebar dan takut. Tapi, bila ramai yg bagi respon dan selama ini pensyarah-pesyarah universiti xpernah kaji mcmana siswa buta belajar and uat assgnmt. ramai bertanya dan mereka xterfikir pun yg org buta bleh guna komputer.

Lastly... aku diberi tepukan gemuruh dan masing2 minta copy dan e-mail. mereka sangkakan aku lecturer. pada sesi tu sblm penamat, aku dengan rendah dirinya berkata ;

"Saya hanyalah seorang pelajar, bukan pensyarah, bukan doktor falsafah dan profesor. Doakan semoga suatu hari nanti saya akan menjadi sebahagian daripada anda."

Link 1
http://pkukmweb.ukm.my/~ekomuniti/abstrak.html

Link 2
http://209.85.175.104/search?q=cache:xtwJGv5w1NsJ:pkukmweb.ukm.my/~ekomuniti/dokumen/Jadual%2520Pembentangan.doc+rosmah+abdullah&hl=en&ct=clnk&cd=13&gl=my


Post a Comment

0 Comments