Ad Code

Responsive Advertisement

Peristiwa Sepanjang 23-31 Januari 2008

Cuti Tahun Baru Cina Punya Citer

23 Jan 09
Disebabkn sek aku 70% adalah studt berbangsa cina dan 40% guru juga berbangsa cina, so minggu depan kami cuti panjang. minggu lepas dah ganti and next after holiday ada ganti cuti satu hari lagi. Hari nie hantar buku rekod mengajar, fail sukatan tahunan, bagi kerja rumah kat pelajar dan siapkan apa jua yg perlu supaya masa cuti minggu depan tak perlu kena panggil ke sekolah.

Headcount PMR 2009
Pagi tadi GPK jumpa aku. Dia beri surat dari PPD suruh buat headcount PMR 2009 sekolah dlm bentuk power point. Hantar pada 4 Feb 09.. kerje headcount pertama tahun nie selaku penyelaras headcount sekolah..

24 Jan 09
Happy Birthday Sayang!!
Hari ulang tahun kelahiram buat suami ku yang ke-XX. Semoga hidup abang sentiasa dirahmati Allah. Aku belikan hadiah handphone sbg pengganti handphone yg tlh hilang. Sama model yg lama. Yang lama tu cuma guna 2 bulan pastu kena curi masa kat kem. Biasanya celebrate tepat 12.00 am. tapi tahun nie aku sambut bila my hubby celik mata waktu pagi. Surprise!!!


Ini kek cofee + coklat kesukaan abang. emm...


Ini handphone baru... jangan bagi hilang lagi tau!!

26 Jan 09
Muhammad Iman Hakimi
Hari nie kami bertolak ke Tanjong Malim. Melawat orang baru dlm keluargaku. Adik aku pada 30 Dis 08 yg lepas telah menimang cahayamata yg pertama. Namanya Muhammad Iman Hakimi bin Nordin. Nordin nie adik aku. Aku anak ke-5. Oden yg ke-6. Geramnya jumpa Iman. Aku sempat memangkunya. manalah tau kot-kot berjangkit dari adik iparku, liza. Baju baby n kasut ala-ala army tu suami aku yg pilih. so cute!! Mudah2an tahun ni Iman dapat sepupu yek.. amin..amin..amin...


27 Jan 09

Cameron Highland

Pagi lagi kami bertolak ke Cameron Highland. akhirnya dapat gak aku jejakkan kaki ke sini. last aku pi sini pada tahun 1998. tu pun ikut rombongan sekolah (SK Sri Amar, JB - sblm aku samb belajar kat UPSI). Mulanya nak ke Teluk Intan, rumah member satu sek... tapi tak jadi. Sepanjang naik dan turun Cameron, byk gambar yg telah aku ambil.. Seronoknya!! Thanks Sayang!!


Ade ke strawberry nyer???





Ladang Teh Cameron Teh

Minum teh + strawberry cake + ice lemon tea di Tea Shop - Cameron Tea


Geram tengok sayur fresh n bunga2 yg menawan hati..eeee



Post a Comment

0 Comments